Med telefoni fra Dansk Internet, får du meget mere end bare en klartone og en kunde i røret.
Vi har udviklet en lang række integrationer til et bredt udvalg af de mest brugte IT-systemer og CRM-systemer, som dansk virksomhedder idag benytter. Findes dit system ikke på listen, så giv os et kald, så kan vi helt sikkert bygge bro, så I også kan spare tid og penge samt optimere Jeres arbejdsgang med kunderne ved at integrerer Jeres telefoni til virksomhedens CRM-/bookingsystemer.

Ønsker man selv at lege med, så har vi masse af muligheder for API adgang og mulighed for egne intergrationer til vores systemer, hvis man selv vil lave integrationer.

Ring eller skriv til os for mere info, eller for at se hvordan Jeres hverdag kan blive lettere med integrationer til Jeres telefonsystem.

Simply CRM

Med vores integration til Simply CRM, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

Gecko Booking

Med vores integration til Gecko-Booking, -Event, -Web og -Gavekort, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

Planway.com Online Booking

Med vores integration til Planway, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

CBIT Booking fra eadministration.dk

Med vores integration til CBIT Booking, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

Dinero Regnskabsprogram

Med vores integration til Dinero Regnskabsprogram, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte i Kontakter på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

Book Et Bord

Med vores integration til BookEtBord af bordagenten.dk, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den gæst som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

easyTableBooking

Med vores integration til easy Table Booking, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den gæst som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

RSVP Pop-Up TableBooking

Med vores integration til RSVP Pop-Up, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den gæst som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

TimerCenter

Med vores integration til Time Center, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

Bookatable by TheFork

Med vores integration til Book a table by The Fork, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den gæst som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

thefork a Tripadvisor company

Med vores integration til The Fork LaFourchette fra Tripadvisor company, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den gæst som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

CAPTOR CRM

Med vores integration til CAPTOR CRM fra IC CRM, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

FejerPro fra FejerData ApS

Med vores integration til Fejer Pro fra Fejer Data, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

VentiPro fra FejerData ApS

Med vores integration til Venti Pro fra Fejer Data, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

De Gule Sider – DGS.dk

Med vores integration til De Gule Sider, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst få opslag hos dgs.dk på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

118.dk TDC Group

Med vores integration til 118.dk, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst få opslag hos 118.dk på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.