Integrationer til telefoni

Med telefoni fra Dansk Internet, får du meget mere end bare en klartone og en kunde i røret.
Vi har udviklet en lang række integrationer til et bredt udvalg af de mest brugte IT-systemer og CRM-systemer, som dansk virksomhedder idag benytter. Findes dit system ikke på listen, så giv os et kald, så kan vi helt sikkert bygge bro, så I også kan spare tid og penge samt optimere Jeres arbejdsgang med kunderne ved at integrerer Jeres telefoni til virksomhedens CRM-/bookingsystemer.

Ønsker man selv at lege med, så har vi masse af muligheder for API adgang og mulighed for egne intergrationer til vores systemer, hvis man selv vil lave integrationer.

Ring eller skriv til os for mere info, eller for at se hvordan Jeres hverdag kan blive lettere med integrationer til Jeres telefonsystem.

easy Table Booking

Med vores integration til easyTableBooking, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den gæst som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

CBIT Booking fra eadministration.dk

Med vores integration til CBIT Booking, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

Gecko Booking

Med vores integration til Gecko-Booking, -Event, -Web og -Gavekort, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

TimerCenter

Med vores integration til TimeCenter, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

FejerPro fra FejerData ApS

Med vores integration til FejerPro, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

VentiPro fra FejerData ApS

Med vores integration til VentiPro, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst stå direkte på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

De Gule Sider – DGS.dk

Med vores integration til De Gule Sider, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst få opslag hos dgs.dk på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.

118.dk TDC Group

Med vores integration til 118.dk, kan du når et opkald er besvaret trykke på en knap, og dernæst få opslag hos 118.dk på den kunde som du har i røret. Det er nemt og tidsbesparende, og så slipper du for at skulle bøvle med at have tastet forkert telefonnummer ved søgningen.